800104

غرق شده در خود
Join me in my music channel: Odyssey Music

Dedicated to Bad Writing

۳۴۳ ـُـمین روزِ سال

اوقاتی می‌گذرد از زمانی که اینگونه می‌نوشتم. نوشتن را این روزها سخت می‌دانم. کلمه‌ها و جمله‌ها از ذهنم می‌گذرند اما نمی‌توانم تصویرِ نهاییِ پازلِ کلمات را تجسم کنم و قطعاتش را کنار هم بگذارم تا کامل شود. دچار یبوست نوشتاری شده‌ام لابد. همین متنِ چندْ سطری‌ای هم که نوشته‌ام به صورت مکرر جاهایی از آن را خط زدم و جایگزین کلمات دیگری کردم که عمیقا از این کار اکراه دارم. به هر حال، روان و پویا نوشتن، اکنون آرزویی محال می‌نماید. چند جمله‌ای که بالا آورده‌ام، هرکدام دنیای خود را دارند بدون ارتباط معنادار و به خصوصی - به لباسی می‌ماند با وصله‌های بسیار.

سوای عدم وجود توانایی برای بسط جمله‌ها به هم، فکر کردن به تاثیر و چرایی نوشته هم مرا از اینکار باز می‌دارد. کلماتِ انسان‌هایی به مراتب لایق‌تر از من برای نوشتن، مدفون گورستان متونی است که تا به حال خوانده نشده است و یا در ذهنشان هنوز محبوس است. از طرفی با اینکه موعظه‌ی عده‌ای را در قالب کتاب و متن می‌خوانم، کمابیش منزجرم از اینکه خود مرتکب چنین خطایی شوم.

Bad Writing

احوال

بیهوده

من

پرت نوشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات (۶)

کنت ویلیام

یبوست نوشتاری خیلی خوب بود:))

فِ. شین.
(((:
امیررضا ...

قالب کپی نیست و عکس رو هم ببینید خیلی فرق داره

 

در رابطه با قالب هم مسعود عزیز خودشون اجازه دادن و راهنمایی کردن :)

فِ. شین.
آها، اوکی
ســـآیـღــه ..

درسته بعدا دنبالتون کردم ولی خوشحال شدم ستاره وبلاگتون روشن شد :)

فِ. شین.
ممنون ((:
امیررضا ...

واقعا خوشحالم از روشن شدن چراغ وبتون :)

فِ. شین.
چرا عکستون کپی از آقای مترسک و قالب وبلاگتون کپی از مرد بارانیه؟ از هر بلاگری یه چیزی برداشتینا
یاسی ترین

بعد از مدت‌ها خوندنتون دلچسب و دلنشین بود ❤

اینجور وقفه‌ها اکثرا پیش میاد و خود به خود هم رفع میشن :)

فِ. شین.
لطف دارین (((:
امیدوارم (:
هیـ ‌‌‌ـچ

همه اینا درست اما خوانندهٔ طفلکی هم دل داره، دوستت داره، هم خودتو و هم نوشته‌هاتو، خیلی هم لایق می‌دوندت، به خاطر دل ماها بنویس خب :)

فِ. شین.
لطف داری آقای هیچ (((:
حالا ببینیم چی میشه، اینجا نوشتن مشکلش اینه که بیان الان مشکلات امنیتی داره سایتش، اگه رفع کنن اینجا مینویسم، اگه نه باید یه وبلاگ جدا بسازم