800104

غرق شده در خود
Join me in my music channel: Odyssey Music

Last To Know

۸۹ ـُـمین روزِ سال

She just walked away.
Why didn't she tell me
And where do I go tonight
This isn't happening to me
This can't be happening to me
She didn't say a word
Just walked away

+ Listen

   Last To Know - Three Days Grace

Hard Rock

Last To Know

Music

Rock

Three Days Grace

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات (۱۵)

سفره خاتون
میشد دوستش داشت! :)
+ پیشنهاد: not strong enough-apocalyptica
فِ. شین.
ممنون (:
Va hid

وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی. چگونه می توانم رمز را دریافت کنم.

فِ. شین.
Oh man! Shut up, shut up, SHUT UP
قالب رضا
سلام دوست عزیز
وب شما دنبال شد
فِ. شین.
سلام
خب؟ /:
علی شر
سلام و عرض ادب
من وبلاگ و مطالبتون رو از این به بعد دنبال میکنم
خوشحال میشم من روهم دنبال و حمایت کنین
وبلاگمو تازه استارت زدم
(:
Mission Blue
Wow! این آهنگه!!!!
من یکی این رو خیلی دوست دارم ازشون و یکی هم I am a machine. 

فِ. شین.
اوهوم (:
اونم خوبه (:
آلبرت کبیر
از عکسش راضی بودم :))
فِ. شین.
فقط از عکس؟! D:
BaHaRiSm ‌‌‌‌
آرشیو سالای پیش.
همون که توش یه پست داشتی درباره‌ی فیزیک بود نوشته بودی واسه خل مسائل فیزیک فرمول رو می‌نویسی بعد یهو تَرَق یا هم‌چین‌چیزی‌طور سوال حل میشه.
یا مثلا یادمه که کامنت گذاشته بودم ما به درجه‌ای رسیدیم که فقر مالی نداریم دیگه و فقط از فقر فرهنگی رنج می‌بریم:|| غیب گفته بودم D:
مال سال ۹۴.
فِ. شین.
اون وبلاگو من پاک کردم کلا (:
این جدیده (:
+ خوب یادت مونده ولی D:
BaHaRiSm ‌‌‌‌
عه،
آرشیوت کو؟ دنبال اون کامنتای دری‌وری داغونم می‌گشتم D:
فِ. شین.
کدوم آرشیو؟
BaHaRiSm ‌‌‌‌
فک کنم از وقتی که آهنگ می‌ذاشتی و کمتر از 30%‌ـِش رو می‌فهمیدم داره دو سال می‌گذره! =))))
یادش به‌خیر..
+
But it happened..
فِ. شین.
آره (:
+ yeah
الـ ـی
فقط آخرش شبیه راک بود D:
فِ. شین.
D:
الـ ـی
سلیقه رو اشتباه نوشته بودم که :/ همیشه اشتباه تایپی دارم -_-  D:
نه من راک گوش نمیدم :| ولی همین آهنگی که شما گذاشتی رو دوس داشتم و یه بی کلامی که قبلا فرستادی تو گروه. شایدم زود قضاوت کردم :دی
فِ. شین.
D:
خب این راکه دیگه D:
مترسک ‌‌
آورین :)
فِ. شین.
چی آورین؟! D:
الـ ـی
دارم فکر میکنم تو آهنگای خارجی چقدر سلیه ت شبیه منه :) (حتی بی کلام)
+قالب الان خیلی بهتر شده :))
مرسی که به انتقادم توجه شد D;
فِ. شین.
شما راک گوش میدی؟! O_o
+ ممنون (:
انتقاد سازنده (:
nily :)
عجب...!

آهنگ دان شد...ریتم درهم بر هم و جالبی داره! 
فِ. شین.
اوهوم (:
nily :)
نصفشو نفهمیدم! زیر دیپلم بحرفید تو رو قران! >_<

Walk یعنی چی؟!
فِ. شین.
چشم (:
لپ کلام میشه:
اون گذاشت رفت D: