800104

غرق شده در خود
Join me in my music channel: Odyssey Music

سرب

۱۷۳ ـُـمین روزِ سال
در این خاطره محو، در این رویای فراموش شده گم شده‌ام؛ بین گذشته و حال و آینده. نمی دانم شاید نسخه پیرتر من از آینده، ضمیر ناخودآگاهش را به من منتقل کرده که هر چیز و هر کس و هر حرف و حتی هر احساسی به شدت خسته کننده و تکراری به نظرم می‌آیند. هنوز هم همان طعم فلز و مزه تلخ در دهانم می‌پیچد. هنوز هم همه چیز آشنا و تکراریست. در این حلقه به دور خود می‌پیچیم و می‌خواهیم به مرکز برسیم تا شاید از این مسیر تکراری رها شویم؛ دریغ از آنکه بدانیم هدف، مرکز حلقه نیست. هدف ما همان چرخیدن است و چرخیدن. شاید کسی از دیدن این بیهوده چرخیدن‌ها لذت می‌برد. شاید روزی ما هم برای خودمان دایره‌ای بسازیم و عقده‌ی آن بالایی، آن چرخنده حلقه را دربیاوریم.
+ سرب یا آلومینیوم، نمیدونم، مزه نکردم والا D:
+ ممنون میشم اگه به کانال موزیک ما سر بزنید (: لینکش اون بالا سمت چپه (:

Raindrops

ShamRain

درد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات (۲۲)

لیمو ‌‌
عاخه الان گریه ام میاید
و اینکه آهنگ گریه دار ندارم خودم :(
فِ. شین.
آها،
امیدوارم حالتون بهتر شه (:
لیمو ‌‌
عضو شدم
دوسش داشتم
آهنگ گریه دار معرفی کنین گوش کنم
فِ. شین.
ممنون (:
حالا چرا گریه دار؟ /:
آقای لبخند
چشم حتما کانال موزیک رو میایم :)
فِ. شین.
ممنون (:
گنجشک باران زده
پس ما اشتباه گرفتیم،پوزش
فِ. شین.
خواهش (:
رسول ...
سلام
امین هستید؟
فِ. شین.
سلام
امین؟ نه D:
nily ..
می‌گذره!:| :)
فِ. شین.
عاره دیگه (:
tahi :D
با فاطمه :) موافقم !
و دوتا کامنت میذارم ^^
tahi :D
با فاطمه :) موافقم !
و دوتا کامنت میذارم ^^
فِ. شین.
(:
با یه دیقه فاصله D:
Bahar Alone
به آینده ت آویزونی:)))
فِ. شین.
عاره میشه گفت ((:
Poker Face
دوباره منو مسخره کردی😂
از خشم خدایان بترس برادر من:|
اره بابا! تازه زمستون باشه یخ زده بشه، زبونتو بچسبونی بهش دیگه نتونی بِکنیش😂
فِ. شین.
D:
چش چش ((:
v:
Poker Face
نظرا مگه بسته نبود؟ :|
سرب و که نمیشه خورد اصن:| میگن حتی بهش دست نزنین:| الومینیوم خوشمزس ولی من امتحان کردم😂😂

ما تو یه چرخه ی بی نهایت رها شدیم! کی به کیه! کسی چمیدونه مرکز کجاست ما کجاییم!

کانال اون گوشه آبیه😂
داغون شدم وقتی فهمیدم قالبت دیگه آبی نیست ولی من همچنان اونطوری میبینمش!
فِ. شین.
نه دیگه (:
+ نه باو؟ جان من؟ D:
+ آلومینیوم خوش مزه س؟ /:
+ اوهوم
+ D:
بنیامین بیضایی
جهانی با طعم فلز، جهانی با طعم فلز...
فِ. شین.
/:
خوش فکر
این حس رو منم چندی پیش تجربه کردم...تلخه... مبهمه...

+سرب بوی بدی داره، مزه ش رو منم امتحان نکردم!
فِ. شین.
اوهوم ...
+ آهان D:
فاطمه :)
به نظرم درک مفهوم پست یه کم سخت بود البته شاید برای من اینطوری بوده :))) ولی اینطوری برای خودم تعبیر کردم که فردی توصیف شده که "خود گم کرده ست"نمی دونم تا چه حد درست فکر کردم :)) اگر با اون مضمون بوده باشه درست مثل من عه :)) 
از باز بودن بخش نظرات بسیار بسیار سرذوق آمدیم :))
فاطمه :)
به نظرم درک مفهوم پست یه کم سخت بود البته شاید برای من اینطوری بوده :))) ولی اینطوری برای خودم تعبیر کردم که فردی توصیف شده که "خود گم کرده ست"نمی دونم تا چه حد درست فکر کردم :)) اگر با اون مضمون بوده باشه درست مثل من عه :)) 
از باز بودن بخش نظرات بسیار بسیار سرذوق آمدیم :))
فِ. شین.
تقریبن D:
(:
+ چی شده همتون دوتا دوتا کامنت میزارین؟ D:
گُل نِگار
بعد این همه پست نگذاشتن این پست بار سنگینی رو به دوش کشید:))
خیلی عالی بود
گُل نِگار
بعد این همه پست نگذاشتن این پست بار سنگینی رو به دوش کشید:))
خیلی عالی بود
فِ. شین.
ممنون (:
الی .
Pas post da qoyarsan...
D;
فِ. شین.
D:
Frozen Fire
خیلی خوب بود...
چقد این حالو تجربه کردم...

+چَشِم :)
فِ. شین.
اوهوم (:
+ (:
بهــ ــار..
اها خب پس مشخص شد که هوا مزه‌ی سرب می‌ده دیگه هی نگیم فلز D:
فِ. شین.
عاره D: ولی شاید هم آلومینیوم باشه v:
♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
شاید روزی دایره ای بسازیم...
عالی بود پسر :)
فِ. شین.
ممنون (:
صخره .
از وقتی من اینجارو دنبال کردم اولین باره که اپ میشه 
امکانش هست یه دست و جیغ و هورا بریم:-D؟
فِ. شین.
D:
عاره، خیلی وقت بود چیزی ننوشته بودم (: